Škoda nestíhá vyrábět, protože se jí mimořádně daří. "V prvním pololetí tohoto roku dosáhla firma čistého zisku 7,9 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o 23,2 procenta proti loňskému roku, kdy byl její pololetní zisk 6,4 miliardy korun," uvedl mluvčí firmy Jaroslav Černý.
Podle listu se pracovní doba ze dvou prosincových dnů přesune do sobotních směn v dohodnutých v Mladé Boleslavi a Kvasinách v dopoledních termínech v říjnu, listopadu a na začátku prosince. Ve Vrchlabí na montáži Octavia Tour nebudou dopolední, ale noční směny z pátku na sobotu.
Zaměstnance za práci v sobotu čeká motivační prémie 400 korun a kompenzace na průměrnou úroveň výdělku za dobrovolné přesčasové noční směny z pátku na sobotu. Tato kompenzační prémie činí 250 korun v noční směně ve Vrchlabí a 400 korun v ranní směně v ostatních provozech. V obou případech bude vyplácen i příplatek za práci v sobotu.
Loni prodala Škoda Auto po celém světě 549.667 vozů, což byl nárůst 11,7 procenta proti roku 2005. Zároveň to znamenalo, že se společnost poprvé ve své historii dostala přes půl milionu prodaných vozů za rok. Letos bude tento rekord pravděpodobně překonán, za první pololetí si novou škodovku koupilo 311.062 lidí, což byl proti loňsku nárůst o 13,2 procenta. Největší zájem o vozy ze Škody Auto byl v západní Evropě, kde automobilka prodala 173.392 aut.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
