Prodej terminálu potvrdila v uplynulých týdnech dozorčí rada i mimořádná valná hromada ČSA, takže plánovanému říjnovému převodu majetku na CEH již nic nebrání. Zadlužené ČSA chtějí prodejem získat hotové peníze na další rozvoj i splátky letadel. Po prodeji terminálu bude následovat i odprodej stravovacích služeb, tzv. cateringu.
Díky odprodeji nákladového terminálu a stravovacích služeb očekávají letos aerolinie po dvou letech mírný zisk 42 milionů korun. Loni skončilo hospodaření firmy se ztrátou 400 milionů korun. Prodeje jsou součástí ozdravné kůry, po které přijde na řadu plánovaná privatizace. Stát vlastní ve firmě 91 procent akcií.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
