Zástupci firem spolu podle německého týdeníku jednali o dvou možnostech. REWE by buď převzalo veškeré aktivity Tengelmannu v oblasti supermarketů, nebo by došlo ke spolupráci či fúzi dceřiných společností Plus a Penny. Otázkou ale zůstává, jak by se k případnému spojení postavil německý antimonopolní úřad, píšou HN.
Na tuzemském maloobchodním trhu by spojením pátého nejsilnějšího hráče REWE se sedmičkou Tengelmann vznikla firma s tržbami 45,3 miliardy korun. V čele žebříčku by tak podle deníku předstihla skupinu Schwarz, která vlastní obchody Lidl a Kaufland a loni v ČR utržila zhruba 43,5 miliardy Kč.
"Spojení Penny a Plusu by i u nás mělo svou logiku. Tuzemský diskontní trh je velice konkurenční a fúze by komukoliv zaručila dominantní postavení. Na druhou stranu v řadě lokalit mají řetězce své prodejny jen pár metrů od sebe," komentoval možnou fúzi pro HN Zdeněk Skála ze společnosti Incoma Research, která se zabývá průzkumem trhu.
Penny Market má v Česku 164 prodejen, Plus-Discount provozuje zhruba 135 obchodů, v nejbližších letech ale plánuje rozšíření.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
