"Zákon mluví o tom, že informace o ceně nesmí vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká ve skutečnosti je," uvedla ředitelka ČOI Jana Příhodová. Lidé nalákaní na zájezd přitom podle deníku většinou zaplatí o 3000 až 4000 korun více na dalších příplatcích.
ČOI zatím zahájí s cestovními kancelářemi správní řízení, ve kterém rozhodne, v jak velké výši pokuta bude. Jména cestovních kanceláří, se kterými bude správní řízení vedeno, ČOI nesmí zveřejnit, píše MfD.
Státní úřady podle listu mají rozdílné názory na to, jestli současná praxe většiny cestovek je v souladu, nebo v rozporu se zákonem. Za pravdu zatím cestovkám dalo ministerstvo financí a pražský živnostenský úřad.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
