IATA zahájila kampaň za přechod na "e-ticketing" teprve před třemi lety a nyní již bez papírové letenky létá 84 procent pasažérů jejích firem. "Za pouhých 278 dní se papírová letenka stane sběratelskou položkou," řekl Bisignani. Zrušení letenek ušetří leteckým společnostem devět dolarů na každého cestujícího, dodal.
Firmy mimo IATA, zejména nízkonákladové aerolinie jako Ryanair nebo Easyjet, již mají plně elektronické systémy. Cestující se v těchto systémech registrují přes počítače a při nástupu do letadla se vykazují jen dokladem totožnosti.
První zemí na světě, kde zavládne zcela elektronický systém, bude podle IATA zřejmě Čína, která příští rok hostí letní olympijské hry. Aerolinie na tomto trhu by se měly bez letenek obejít do konce tohoto roku.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
