"Čtvrtou miliardu očekáváme po 20. září. Pokud se udrží tempo růstu výběrů mýta, na konci roku bychom se mohli dostat k šesti miliardám," uvedl ředitel Kapsch ČR Karel Feix.
Mezi řidiči je nyní již víc než 272.000 palubních jednotek Premid. Za oba prázdninové měsíce jich přibylo na 60.000. Měsíčně se na placení mýta podílí přibližně 150.000 individuálních nákladních vozidel, denně je tento počet kolem 50.000.
V červenci přinesl mýtný systém téměř 460 milionů a v srpnu pak 466 milionů korun. Suverénně nejlepším dnem z hlediska výběru mýta zůstává 9. květen s 22 miliony korun, stojí v tiskové zprávě.
Nejvíc peněz na mýtném se vybere na dálnici D1, z rychlostních silnic si nejlépe vede silnice R35. Na všech zpoplatněných komunikacích vedou české automobily, následované slovenskými a maďarskými. Výjimkou je D11, kde druhé místo zaujímají polští řidiči, následovaní Slováky, Litevci, Němci a Lotyši.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
