Na tržbách se v pololetí nejvíce podílela pravidelná osobní přeprava s výnosy přes osm miliard; meziročně o 2,3 procenta více. Tržby z nepravidelných letů, tzv. charterů, se zvýšily o 9,3 procenta na téměř 1,2 miliardy. Provozní náklady se snížily o dvě procenta na 11,2 miliardy korun. Firma za pololetí přepravila 2,486.000 cestujících, což je meziročně o 1,1 procenta více.
Otazník dosud visel nad osudem dálkových linek ČSA. Ty létají především do USA a Kanady; klienty cestovních kanceláří vozí firma i na Kubu, do Venezuely nebo Dominikánské republiky. Na základě pololetních výsledků se společnost rozhodla dálkovou flotilu zachovat a uvažuje i o její obnově.
Vedle modernizace současných strojů Airbus A310 přichází v úvahu nákup letadel Boeing 767 nebo Airbus A330, což jsou typy, které ČSA dosud ve flotile nemají. Nákup se však uskuteční pouze v případě, že budou na trhu cenově dostupná letadla s vhodným vybavením, uvedla společnost.
Největším akcionářem aerolinií je stát, který kontroluje přes 91 procent akcií. Firmu, která nyní prochází restrukturalizací, do budoucna čeká privatizace. "Spojení s nějakým silným strategickým partnerem ČSA nemine, není to tak velká společnost, že by měla šanci přežít sama," řekl již dříve ministr dopravy Aleš Řebíček.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
