"Dosavadní logo bylo vnímáno jako strnulé, nezajímavé a spojené s východoevropským, nižším standardem služeb, než ve skutečnosti České aerolinie poskytují," řekl ke změně šéf marketingu ČSA Petr Pištělák. Součástí nového loga je i nápis Czech Airlines, což je podle mluvčí Daniely Hupákové lépe srozumitelné pro zahraniční klienty. Ty tvoří 80 procent všech cestujících.
Změna loga nebude pro firmu údajně představovat zvýšené náklady. "Lak na letadlech je nutné pravidelně měnit zhruba po pěti letech. Nové barvy tak letouny Českých aerolinií postupně získají až v rámci pravidelně plánované údržby," uvedl Pištělák. Postupně firma vymění logo také na všech dalších zařízeních a materiálech.
Změna loga završuje proces zavádění nové vizuální prezentace celé firmy. Od ledna mají například všichni zaměstnanci ČSA nové uniformy, změnil se také vzhled prodejních míst. ČSA nejsou jedinou společností, která v poslední době mění svůj "vzhled". Logo nedávno měnila například americká Delta Air Lines nebo ruský Aeroflot.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
