Levné letenky nabídnou ČSA podle serveru na téměř celé své evropské síti. V nabídce chybí pouze několik nejlépe prosperujících linek, kde se ČSA nepotýkají s nízkou obsazeností. Levně se tak cestující nedostane například do Paříže nebo Moskvy. Velký rozdíl oproti nízkonákladové konkurenci je v tom, že v ceně letenky je zahrnuto i občerstvení.
Koncept nízkonákladových letenek má pomoci ČSA zaplnit volná místa v letadlech. Průměrná obsazenost letů ČSA v prvním pololetí byla necelých 70 procent.
Zavedení nové nízkonákladové značky ještě více posílí tržní podíl nízkonákladových aerolinií v Ruzyni. Ten se v pololetí zvýšil o pět procentních bodů, takže s tzv. low-cost dopravci z Prahy létá čtvrtina všech cestujících. Podle odhadů vedení letiště se v budoucnu podíl "nízkonákladových" cestujících vyšplhá až na 40 procent.
Mluvčí ČSA Daniela Hupáková zveřejněné informace nekomentovala a odkázala na odpolední tiskovou konferenci, kde chce firma zveřejnit podrobnosti.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
