"Současně ale zachováváme konec zpravodajství včetně informací ze sportu," uvedl šéfredaktor zpravodajství Pavel Zuna a dodal, že se tak prodlužuje celkový čas zpravodajství. Prima se tak podle vyjádření výkonného ředitele Primy Petra Chajdy snaží o zvýšení sledovanosti zpráv.
Z údajů firmy ATO-Mediaresearch zveřejněných na serveru Novinky.cz za poslední týden vyplývá, že sledovanost hlavních večerních zpráv na Primě byla ve srovnání s Českou televizí a Novou nejnižší. Například v úterý se na Televizní noviny na Nově dívalo 2,49 milionu lidí starších 15 let, na Události vysílané na prvním programu České televize přibližně milion diváků a na 1. Zprávy na Primě 641.000 diváků.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
