Po modernizaci Vrchlabí a rozšíření Kvasin chce automobilka disponovat třemi plnohodnotnými závody pro výrobu a montáž vozidel, uvedl mluvčí podniku Evžen Krauskopf. Investice do závodů přinesou i nová pracovní místa. Počty nových míst ani výši investic Škoda Auto neuvedla. Automobilka zaměstnává asi 28.000 lidí.
Pro uspokojení poptávky po octaviích pomůže podniku zvýšit jejich výrobu závod Volkswagenu v Bratislavě. "Závod je na základě volných kapacit a převisu personálu schopen v krátké době dodatečné vozy vyrobit," uvedl Krauskopf. Kdy by se v Bratislavě s výrobou mohlo začít a jaký objem výroby se tam plánuje, odmítl mluvčí komentovat.
Závod ve Vrchlabí, jehož budoucnosti se různě spekulovalo, by se měl stát plnohodnotným závodem včetně lakovny. Škoda Auto připomněla, že u závodu se musí vyřešit i veřejná dopravní infrastruktura. "Doufám, že vláda i kraje náš rozvoj v České republice podpoří," řekl k tomu člen představenstva Škody Auto Martin Jahn.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
