Do klientského centra České pojišťovny telefonovalo v pondělí přes 17.000 klientů. Z toho 3200 pojistných událostí bylo nahlášeno z povinného ručení a havarijního pojištění, což je téměř o třetinu více než je při pondělcích obvyklé. "Většinou operátoři ČP vyřídí denně kolem 10.000 telefonátů, první den po víkendu to bývá zhruba o pětinu více," vypočítal analytik komunikačního centra pojišťovny Petr Houšť.
Uplynulý víkend byl z hlediska počtu nahlášených škod skutečně nadprůměrný, jejich počet přesáhl 770, uvedl mluvčí Kooperativy Marek Vích. V průměru jich podle něj bývá o víkendu zhruba o desetinu méně.
Pondělní počet telefonátů je třetím největším od začátku fungování Klientského servisu ČP v roce 2003. Zatím se na dosavadních dvou rekordních dnech podílely vždy jen přírodní kalamity velkého rozsahu. V únoru 2006 to byl enormní výskyt škod z tíhy sněhu a námrazy ve spojení se záplavami a v lednu letošního roku orkán Kyrill, upozornila mluvčí pojišťovny Dagmar Koutská.
Letošní září podle statistik potvrdilo, že bodový systém trestání neukázněných řidičů, zpřísnění jejich postihu ani personální změny v čele dopravní policie zlepšení na silnicích nepřinesly. Z předběžné statistiky policejního prezidia je už nyní jasné, že zářijová bilance bude tragičtější než ve stejném období loni a předloni.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
