Nejprodávanější značkou osobních aut byla Škoda, kterou si za tři čtvrtletí pořídilo 35.676 zájemců. Následuje Ford s prodejem 6295 aut a Renault, který prodal 5921 vozů. Čtvrtý skončil Volkswagen se 5287 prodanými vozy a pátý Peugeot, který prodal 4947 aut.
Škoda vedla i v prodeji lehkých užitkových vozů, kam kvůli možnému odpočtu DPH spadá i část prodávaných upravených osobních vozů kombi. Tuzemská největší automobilka v této kategorii prodala 9983 vozů. Následuje Volkswagen s prodejem 4570 aut a Ford, který prodal 4276 aut.
Prodej nákladních aut se zvýšil o 14,7 procenta na 8364 vozů. V této kategorii se nejvíce dařilo Mercedesu, který získal pětinový podíl se 1727 prodanými auty. Následuje MAN s odbytem 1363 aut a Iveco, které prodalo 1246 vozidel. Prodej autobusů se naopak propadl téměř o desetinu na 587 vozidel.
Poptávka po nových motocyklech meziročně stoupla o čtvrtinu, když se v tuzemsku prodalo 21.756 strojů. Nejvíce, 2166 motocyklů, prodala Yamaha, následuje Honda s 1958 prodanými kusy a Suzuki s prodejem 1382 strojů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
