Cílem nové série F je zvýšit lesk značky Lexus. "Lexus je dlouho známý jako luxusní značka vysoké kvality," řekl viceprezident Toyoty Akio Tojoda. "Věděli jsme však, že pro to, aby byl vnímán jako skutečná globální luxusní značka, potřebujeme více vzrušující vozidla," dodal.
Toyota předvedla nový vůz na okruhu Fuji Speedway, který byl o víkendu dějištěm Velké ceny Japonska formule 1. Profesionální závodníci umožnili novinářům vyzkoušet si na místě spolujezdce jízdu při rychlosti až 240 kilometrů v hodině.
Lexus je již několik let nejprodávanější luxusní značkou ve Spojených státech. Celosvětově však v prodeji výrazně zaostává za vozy Mercedes a BMW, protože má pouze nepatrný podíl na trzích v Evropě a v Japonsku.
Toyota hodlá v příštím roce prodat 7000 vozů Lexus IS F, a to převážně ve Spojených státech. Automobil se v prosinci začne prodávat v Japonsku a později se dostane i na zahraniční trhy, informovala agentura Reuters.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
