Letadla českého národního dopravce budou v zimě létat do 108 měst ve 43 zemích. Celkem by měla do konce března uskutečnit 31.000 letů.
Nová linka Praha - Bordeaux s mezipřistáním v Mnichově bude odlétat šestkrát týdně každý den kromě soboty v 18:00. Firma počítá s jejím využitím hlavně obchodníky a na spoj hodlá nasazovat letouny Airbus s vyšší kapacitou.
Na linkách do Bruselu, Amsterdamu a Madridu ČSA přidají čtvrtou denní frekvenci, kterou zavedly v letní sezoně. "Proti loňské zimě se tak nejvíce navýší kapacita právě na těchto třech linkách, které patří z obchodního hlediska k nejvýznamnějším v síti ČSA," uvedla mluvčí Daniela Hupáková.
Čtyři lety týdně přibudou také na lince do Moskvy. Frekvence se zvýší také u spojení do Boloně, Tallinnu či Skopje. Na nejžádanější linky nasadí České aerolinie nové letouny Airbus A320 s větší kapacitou.
Směrem do Německa zvýší společnost v zimním letovém řádu počet frekvencí u linek do Düsseldorfu, Frankfurtu a Stuttgartu. Směrem na východ přibudou lety do Krakova, Bukurešti, Sofie, ale také do vzdálenějších míst, jako je Samara, Jekatěrinburg, Kyjev a Petrohrad. Společnost naopak zruší lety na londýnské letiště Stansted a bude létat jen na hlavní letiště Heathrow.
U charterových letů budou České aerolinie nadále nabízet tradiční zimní destinace, jako je kubánské Varadero, venezuelská La Isla Margarita nebo La Romana v Dominikánské republice. V Egyptě budou charterové lety ČSA přistávat v Hurghadě, Šarm aš-Šajchu a Tabě.
I v zimě bude do velké části evropských oblastí k dispozici internetové odbavení. Novinkou určenou hlavně pro cestující business třídy bude zrychlený průchod pražským letištěm, který České aerolinie připravily ve spolupráci s Letištěm Praha. Výhodou je také jednodušší tarifní struktura, která má cestujícím usnadnit výběr nejvýhodnějšího typu letenky.
ČSA provozují celkem 50 letadel, jejichž průměrné stáří je 8,2 roku.



Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
