Celková důvěra v českou ekonomiku poklesla také ve srovnání s říjnem 2006, a to o jeden bod. Důvěra podnikatelů je meziročně o 0,2 bodu vyšší, naopak důvěra spotřebitelů se snížila o 5,6 bodu.
Ze šetření mezi spotřebiteli v říjnu vyplynulo, že proti září očekávají pro příštích 12 měsíců zlepšení celkové ekonomické situace a zhoršení své finanční situace. Opět převážilo očekávání poklesu nezaměstnanosti nad jejím růstem, a dosáhlo tak druhé nejnižší hodnoty za dobu měření. Snížil se podíl respondentů, kteří mají v úmyslu spořit.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
