Stejně jako ve čtvrtek odnesli protest strojvůdců nejvíce lidé dojíždějící vlaky do práce, a to hlavně na východě Německa. Mnoho Němců muselo už druhý den po sobě zvolit cestu do práce autobusem nebo autem a kvůli zácpám na silnicích mnoho z nich přijelo pozdě. Celkově během stávky na svou trasu nevyjela zhruba polovina vlaků.
Odborový svaz německých strojvůdců GDL tvrdí, že podíl jejich členů na stávce byl i dnes velmi vysoký, konkrétní číslo však chce uvést později.
Němečtí strojvůdci chtějí svého zaměstnavatele, drážní společnost Deutsche Bahn, donutit, aby jim nabídl zvláštní tarifní smlouvu, nezávislou na dohodách s ostatními železničními odbory.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
