"Společnost nedostatečně prokázala zajištění provozu charterových linek, o které žádala," uvedl mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka s tím, že aerolinie jsou opakovaně problematické a mají velká zpoždění.
Firma na zimu žádala o čtyři frekvence letů mezi Prahou a egyptskými letovisky u Rudého moře. Jako náhradní letadlo nabízela pouze jeden stroj sesterské společnost Karthago Airlines, ministerstvo dopravy požadovalo nejméně tři stroje.
Poslední potíže měla Koral Blue před dvěma týdny. Její jediné letadlo se rozbilo a náhradní stroj neměl povolení letět do zemí Evropské unie. Klienti cestovní kanceláře Sunny Days tak museli čekat na letadlo dva dny, nakonec je zpět do Česka odvezla jiná letecká společnost.
Podle svého vyjádření na internetových stránkách Koral Blue bude mít od 1. listopadu nové letadlo, doplnil server.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
