Rozhořčené výlevy jsou ale v ČR a v dalších částech střední a východní Evropy zhruba stejně časté jako na západ od českých hranic. Svědkem rozčílení některého ze svých kolegů bylo zhruba 85 procent zaměstnanců. V tomto ohledu v rámci Evropské unie vybočují pouze seveřané a Italové, kteří ovšem dostáli své pověsti.
Seveřané jsou vůbec nejklidnějšími zaměstnanci, když svědkem vzteklého výlevu bylo jen 68 procent z nich. Italové naopak potvrdili zvěsti o své horlivosti, přičemž pouze šest procent zaměstnanců nebylo svědkem běsnění některého ze svých kolegů.
Ani v Itálii se ale zaměstnanci nemusí bát fyzického napadení. Když už zaměstnanci řeší stresovou situaci projevem násilí, nejčastěji bouchají pěstí do stolu, popřípadě likvidují tužky, sešívačky a telefony. Přibližně 12 procent vzteklounů svou frustraci řeší kopáním či ničením tiskárny. Relativně v bezpečí jsou květiny, kterým ubližují jen tři procenta běsnících pracovníků.
Podle tvůrců průzkumu je nejsnadnějším nástrojem, který by omezil hněv a stres zaměstnanců, úprava technických parametrů kanceláře, jež přispívají ke špatné náladě. Pro české zaměstnavatele to znamená pořízení klimatizačních jednotek, špatné klimatické podmínky vadí 52 procentům českých respondentů výzkumu.
Prostoje tiskáren vadí 23 procentům Čechů, 24 procent zaměstnanců českých firem se zlobí kvůli špatné technické podpoře a 18 procent dotázaných ztrácí nervy při dlouhém hledání elektronických dokumentů.
Některé zaměstnance však dokážou rozčílit i naprosté maličkosti. Třem procentům lidí vadí, když jim někdo zabere jejich parkovací místo, sedm procent zase "vytáčí", když jejich kolegové neztiší svůj mobilní telefon, přestože na chvíli opustili pracoviště.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
