"Odvětví cestovního ruchu je sektorem, který ve střední a východní Evropě čeká dynamický růst," uvedl v tiskové zprávě jeden z šéfů Odienu Michael Saran. Čedok se má podle něj stát základnou pro další expanzi Odienu ve střední Evropě. Do rozvoje cestovní kanceláře a její expanze na zahraniční trhy chtějí Američané investovat stamiliony korun.
"Při výběru potencionálního investora jsme jako hlavní kritérium hodnotili garanci dalšího rozvoje a růstu společnosti spolu s možností její expanze nejen v České republice," uvedl k transakci předseda představenstva Unimex Group Jiří Šimáně. Unimex Group nedávno prodal zahraničnímu investorovi také část akcií letecké společnosti Travel Service.
Čedok, založený v roce 1920, je nejstarší a podle tržeb i počtu klientů největší českou cestovní kanceláří. V roce 2006 vzrostl hrubý zisk Čedoku o 5,2 milionu na 35,6 milionu korun při tržbách přes tři miliardy korun. Služeb cestovní kanceláře loni využilo 406.000 lidí, více než polovina cestovala na dovolenou do zahraničí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
