Podle mluvčí T-Mobile Martiny Kemrové soud v převážné části návrh na vydání předběžného opatření odmítl. Zamítl navrhovaný zákaz používání slovního spojení "I modří už vědí", slova "kyslík" a šíření této reklamy prostřednictvím pojízdných vozů.
S výkladem zbývající části rozhodnutí soudu firma nesouhlasí a bude podle Kemrové žádat soudní přezkum. "Nadále trváme na našem původním stanovisku, že hlavním cílem kampaně je předat sdělení, že T-Mobile nabízí službu, která není omezena pouze na naši vlastní síť, ale naopak umožňuje zákazníkům volat za zvýhodněnou cenu do všech sítí, avšak bez jakéhokoli hodnocení či srovnávání se s konkurencí a jejich službami," dodala.
Podle Telefóniky odkazuje reklama T-Mobilu na vulgární vtip zveřejněný před lety v satirickém časopise Sorry a neduživého vojína Kyslíka z televizního seriálu Chlapci a chlapi s cílem parodovat její vizuální styl. Firma by měla do začátku ledna podat na T-Mobile žalobu.
Mobilní operátoři ve svých reklamách na konkurenci útočili již v minulosti. Vodafonu se na jaře nelíbila reklama T-Mobilu na srovnání tarifů pro firemní zákazníky, loni před Vánoci naopak Vodafone nasazoval na konkurenční billboardy parohy ze své reklamní kampaně s falešnými soby.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
