Dráhy si z plánované stovky hodlají ponechat deset restaurací, zbytek budou provozovat nájemci na základě franšízy. "My budeme hlavně potřebovat podporu pro trénink franšízantů, takže chceme mít jednu vlastní restauraci v každém regionu," řekl Morx. Za kolik budou dráhy licenci prodávat, Morx nesdělil, naznačil pouze, že cena se bude pohybovat od stovek tisíc až po několik milionů.
Restaurace La Rocket se budou dělit do tří kategorií. Nejmenší v podobě bufetového stánku budou dráhy budovat pod názvem La Rocket Cafe. La Rocket Expres bude samoobslužná restaurace a největší La Rocket Classic bude i s obsluhou. Příští rok chtějí dráhy otevřít La Rocket v Děčíně, Olomouci a Ostravě, a vybudují také vlastní výrobnu lahůdek.
Celkem je nyní na českých nádražích 210 restaurací. S ohledem na plány drah je možné je rozdělit na čtyři skupiny. První se stanou součástí nové sítě, druhým zůstane vlastní název, ale projdou rekonstrukcí a budou muset splňovat vyšší hygienické standardy. Třetí skupinu dráhy zcela zruší a čtvrtou ponechají v současném stavu. "To jsou dobře fungující restaurace, například country hospody," řekl Morx.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
