"Jednání probíhala, byla však čistě sondovací a zatím nevedla k žádnému závěru. Jsme stále ve výchozím bodě," uvedl Beneš.
ČEZ chce podle dřívějších informací tisku za Mosteckou uhelnou současným akcionářům zaplatit 28 miliard korun; elektrárenský kolos by si převzetím důlní společnosti zajistil přísun uhlí a mohl by začít stavět novou uhelnou elektrárnu v Počeradech.
Beneš rovněž potvrdil, že se na jednáních podílela i investiční společnost J&T. Důvodem je podle Beneše to, že firma má hlavní zájem především o důl Vršany, kde chce ČEZ stavět uhelnou elektrárnu. Podle výkonného ředitele by bylo nejlepší, kdyby se společnost rozdělila na dvě části a firmě ČEZ by připadl pouze důl Vršany.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
