"Došlo k malým ústupkům, ale ty nehrají roli," uvedl Veselka. Změny jsou podle něj pouze v zařazení zaměstnanců mezi provozní a neprovozní.
I přes souhlas nejsilnější organizace byl měl podle místopředsedy Odborové rady dopravního podniku Jiřího Čady, která sdružuje čtyři odborové rady, zaměstnavatel v polovině ledna jednat opět se všemi odbory. "Může ještě dojít k nějakým změnám," řekl ČTK Čada.
Podle prosincového návrhu by měly vzrůst platy řidičům o 8,5 až 9,5 procenta. Dělníci a provozní pracovníci by měli mít mzdy vyšší o 5,6 procenta. Neprovozním pracovníkům by měly růst platy o 1,5 procenta, ovšem byly by smluvní. Podle mluvčího dopravního podniku Ondřeje Pečeného to znamená, že by byla vyšší pohyblivá složka. Podnik by tyto pracovníky mohl lépe odměňovat podle jejich pracovního nasazení.
Loni se mzdy v dopravním podniku zvyšovaly průměrně o 2,9 procenta. Předloni ke konci roku pracovalo v podniku zhruba 12.600 lidí, jejich počet klesá.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
