Největší zakázkou je výstavba části železničního koridoru z Bystřice nad Olší ke slovenským hranicím, která bude stát 4,9 miliardy korun. Vedoucím konsorcia je v tomto případě firma Subterra, specialista na podzemní práce, neboť největším projektem na trase je stavba tunelu. Součástí firemního uskupení je kromě OHL ŽS ještě ostravská firma Tchas.
Další dvě stavby se uskutečňují na jižní Moravě. Za 2,4 miliardy korun se přestavuje odstavné nádraží v Brně; na modernizaci se podílejí dvě firmy a OHL ŽS konsorcium vede. Nejmenší zakázkou je přestavba železničního uzlu v Břeclavi za 2,2 miliardy korun, na které se podílí i Skanska. V Brně by mělo být podle Komárka hotovo v roce 2009, zbylé dvě stavby skončí v roce 2010. Všechny stavby začaly během loňského roku.
Česká OHL ŽS (Obrascón Huarte Lain Železniční stavitelství) je součástí nadnárodní španělské stavební společnosti OHL od roku 2003. OHL ŽS je jednou z pěti nejvýznamnějších stavebních společností na českém trhu; podílí se na železničních, silničních, pozemních i inženýrských stavbách.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
