Zřejmě největší změnou je, že letiště se budou muset o výši poplatků radit s jednotlivými aerolinkami. Jestliže se bude zdát výše poplatků aerolinkám přemrštěná, budou moci k řešení sporu s provozovatelem letiště přizvat národního regulátora. Ten poté rozhodne o dalším postupu.
Dnes schválená směrnice rovněž dovoluje provozovatelům letiště, aby zvedali ceny letištních poplatků v případě, že potřebují "zafinancovat" například rozšíření kapacity či nějaké další úpravy. O tomto důvodu však musí vědět pasažéři a musí být také informováni jak dlouho budou vyšší ceny platit.
Aby nová regulace mohla začít platit, musí jí ještě schválit členské státy Evropské unie. Česká republika nemá se směrnicí problém. Zároveň se však přiklání k tomu, aby byly pravomoci "dozorčího orgánu", který by vstupoval do sporů mezi letišti a aerolinkami, jen minimální.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
