Prodejce také nebude smět požadovat peníze za výrobky a služby, které dodal, ačkoli si je spotřebitel neobjednal.
Jako příklad agresivní praktiky uvádí zákon situaci, kdy prodejce vytváří dojem, že zákazník se nemůže odejít bez toho, aby danou věc či službu koupil. Prodejce také nebude smět vyhrožovat, že pokud si spotřebitel nabízenou věc nekoupí, ohrozí tak své podnikání, pracovní místo nebo existenci. Mezi agresivní praktiky ale nebude patřit doručování reklamních letáků a katalogů do poštovních schránek.
Podle ministra průmyslu a obchodu Martina Římana (ODS) novela plní požadavek EU. "Kdybych nemusel, tak bych takový zákon nepředložil," řekl dnes senátorům. Ministr soudí, že dozorové orgány mohou mít někdy potíže při určování toho, co již je agresivní či klamavá reklama.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
