Celkový počet aktivních mobilních telefonů na českém trhu tak podle odhadů odborníků za loňský rok přesáhl 13 milionů, což představuje 125 mobilních čísel na 100 lidí. Na konci roku 2006 to bylo zhruba o 700.000 čísel méně.
Konkurenční T-Mobile loni zvýšil počet klientů o 222.000 na 5,271 milionu. V posledním čtvrtletí minulého roku firma získala 64.000 klientů. Telefónica zatím výsledky neoznámila. Na konci třetího čtvrtletí měla 4,97 milionu klientů, což představovalo od začátku roku přírůstek 110.000 SIM karet. Podle neoficiálních odhadů mohla mít firma na konci roku přes 5,1 milionu zákazníků.
Podíl lukrativnějších tarifních zákazníků Vodafonu loni dosáhl téměř 52 procent. T-Mobile měl tarifních klientů 42 procent. Měsíční výnos z jednoho zákazníka Vodafonu se pohyboval kolem 618 korun, což znamená meziroční pokles o 42 korun.
Vodafone do ČR vstoupil v roce 2005, kdy koupil od kanadské TIW operátora Oskar. Na začátku roku 2006 se firma přejmenovala na Vodafone.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
