"Pro cestující ve vnitrostátní dopravě v České republice se nic nemění, je pouze možné, že bude nutné u vlaku EuroCity Hungaria z Budapešti do Berlína v Praze přestupovat na jinou soupravu," uvedl Kubala v tiskovém prohlášení.
Maďarští železničáři sdružení v jednom z největších odborových svazů VDSZSZ už v pátek ochromili stávkou železniční systém v zemi.
VDSZSZ stávku vyhlásil, když se neshodl s vedením státní železniční společnosti MAV na mzdových požadavcích zaměstnanců drah. Odborový svaz požaduje zvýšení základní mzdy o deset procent se zpětnou platností od loňského července. Usiluje rovněž o to, aby bylo každému pracovníkovi na železnici vyplaceno 250.000 forintů (25.000 Kč) z privatizačních příjmů z prodeje divize pro nákladní železniční dopravu MAV Cargo.
"Stávkuje celá řada profesí od výpravčích, přes vlakové čety až po zaměstnance zajištění provozuschopnosti dráhy," uvedl dnes Kubala. "Maďarská strana zatím nedala ani náznak, kdy by mohla stávka skončit, ke stávce je tedy nezbytné aktuálně přistupovat jako k časově neomezené," dodal.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
