Zatímco u zmiňované turecké a maltské společnosti se na tisíc zavazadel zpozdí v průměru jen něco mezi čtyřmi až pěti kusy, tak v případě ČSA je to 12 až 13 zavazadel. Nejhůře v tomto srovnání dopadly portugalské aerolinky TAP a britské British Airways, u nichž se "zatoulá" v průměru přes 26 zavazadel z tisíce.
Včasné doručení zavazadla závisí na řadě faktorů. Zatímco na svém domovském letišti je přepravce většinou odpovědný za vlastní nakládání ze zavazadly, při různých přestupech je běžně touto prací pověřena nějaká místní společnost či agent.
Svou roli zřejmě hraje třeba také množství přepravovaných pasažérů. I když například to se u obou premiantů v pořadí výrazně odlišovalo. Zatímco maltská společnost přepravila loni jen asi 2,1 milionu lidí, tak v případě tureckých aerolinek to to bylo téměř desetkrát tolik.
Podle zprávy AEA v průměru 85 procent zavazadel je dohledáno a dopraveno cestujícímu do 48 hodin. Podle společnosti SITA, která poskytuje systémy informačních technologií pro letecké společnosti, se v roce 2005 pak úplně ztratilo asi 0,46 zavazadla na tisíc přepravovaných kusů.
AEA sdružuje na tři desítky leteckých přepravců, kteří každoročně přepraví několik stovek milionů cestujících a šest milionů tun nákladu. Spadá pod ně přes 2500 letadel, která létají do víc než 600 destinací v asi 160 státech. Jejich obrat dosahuje ročně 75 miliard eur (1,9 bilionu Kč).



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
