Předchozí konzervativní vláda zvažovala plán spojit PKN a Lotos do národního ropného kolosu pod kontrolou státu. Nová vláda a Grad tento plán odvrhli, vzhledem ke strategickému významu těchto podniků a odporu opozice vůči jejich privatizaci se ale čekalo, že jejich prodej prosazovat nebude.
Nová vláda hodlá obnovit celý privatizační proces, který se za minulé vlády zastavil. Ještě letos by mohlo přejít do soukromých rukou přes 300 polských státních firem z energetického sektoru, bankovnictví, stavebnictví nebo turistiky. Státní rozpočet by mohl v letech 2008 až 2009 získat z prodejů okolo 4,5 miliardy až pěti miliard zlotých (asi 32,6 miliardy až 36 miliard korun) a do roku 2011 by to mohlo být až 27 miliard zlotých.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
