V zisku za loňský rok jsou zahrnuty i mimořádné příjmy z prodeje nákladového terminálu. Transakce se na výsledcích podílí zhruba 50 plusovými miliony. "Takže i bez prodeje terminálu by ČSA skončily v zisku 60 milionů," řekl Lašák. Do celkových výsledků se naopak nepromítl prodej stravovacích služeb, za které dostane firma peníze až letos.
Provozní výnosy loni meziročně vzrostly o 800 milionů korun na 23,8 miliardy korun. Nejvýrazněji se na nich podílela pravidelná přeprava, kde se tržby zvýšily o 350 milionů na 19 miliard. Provozní náklady klesly o 240 milionů na 23,4 miliardy korun. Náklady na mzdy a splátky letadel se přitom zvýšily o 650 milionů.
Počet cestujících se loni meziročně zvýšil o 2,7 procenta na 5,6 milionu. Do celkového čísla jsou započítány i výkony letadel, které ČSA pronajímají jiným dopravcům.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
