Generální ředitel Sazky Aleš Hušák v rozhovoru pro Hospodářské noviny řekl, že od této novinky očekává stejný úspěch jako od dobíjení mobilních telefonů.
Mluvčí přesnější údaje poskytnout odmítl. "Myslíme si, že služba by mohla být pro zákazníky velmi zajímavá. Vycházíme přitom jak z vlastních analýz, tak z analýz partnerů, s nimiž projekt připravujeme," doplnil.
Řadě lidí podle Sazky vadí při platbách přes internet především riziko zneužití jejich osobních údajů a účtů. "Zákazník nebude muset používat vlastní bankovní kartu. Nakoupí si zboží, vyplní formulář a s objednávkou půjde na nejbližší roh k terminálu Sazky. Tam zaplatí a dostane potvrzení o zaplacení," popisoval Hušák. Sazka má kolem sedmi tisíc obchodních terminálů, jednu z největších prodejích sítí v tuzemsku.
Sazka loni podle neauditovaných výsledků hospodařila za devět měsíců s čistým ziskem 1,17 miliardy korun, což znamenalo více než 15procentní pokles v porovnání se stejným obdobím předchozího roku. Tržby z loterijní a sázkové činnosti naopak meziročně stouply na 5,87 miliardy z 5,69 miliardy korun. Výsledky za celý loňský rok by mohla Sazka zveřejnit nejdříve koncem března.
Akcionáři Sazky jsou občanská sdružení působící ve sportu a tělesné výchově. Největší Český svaz tělesné výchovy má podíl na základním kapitálu Sazky takřka 68 procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
