Jen od konce roku 2006 poklesl počet účtů o více než čtvrt milionu. Naproti tomu si ve stejném období nový účet založilo jen 9218 právnických a fyzických osob, uvedla Jana Brothánková z úseku zákaznických služeb střediska. Celkem středisko již zrušilo přes 5,6 milionu majetkových účtů. Účty ruší středisko automaticky v případě, kdy jsou po dobu kalendářního roku prázdné.
Nejvíce zákazníků mělo středisko v době masové kuponové privatizace v polovině 90. let, kdy evidovalo i přes sedm milionů účtů a přes 3000 akciových emisí. Veřejná obchodovatelnost akcií spojená s řadou povinností a nákladů ale byla podnikům na obtíž a řady firem zase ovládl jeden majitel, takže celkové počty se postupně výrazně snížily.
Většina nynějších majitelů cenných papírů podle odborníků nepatří k aktivním investorům, kteří obchodují na kapitálových trzích a sledují vývoj cen akcií na burzách. Takových je jen několik desítek tisíc, což je v porovnání s okolními i západními státy málo.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
