Nové uskupení budou řídit majitelé Kofoly, kteří v něm vlastní 57 procent. Podle slov generálního ředitele nové skupiny Jannise Samarase je cílem sloučení spojit silné stránky obou společností. Sloučením by měly obě společnosti dosahovat úspor zhruba 150 milionů korun ročně.
Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nápojů ve střední Evropě. Působí na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Za loňský rok dosáhly její tržby 4,4 miliardy korun.
Společnost Hoop je po Coca-cole a Pepsi třetím největším výrobcem perlivých nápojů v Polsku. Působí také na ruském trhu. Její loňské tržby přesáhly šest miliard korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
