Oba letouny vynikají především nebývale širokým interiérem, kdy šířka kabiny činí 1,3 metru, plochou křídel 13, respektive deset metrů čtverečních a hmotností 300 kilogramů. Jedná se o celokovová letadla, která využívají veškerých moderních technologií. Na plnou nádrž je letoun schopen uletět až 2000 kilometrů. Cena jednoho letounu se pohybuje od 1,5 milionu korun do 2,5 milionu korun.
Společnost, která je na českém trhu teprve osm měsíců, je schopna nyní vyrobit asi deset letounů za měsíc. Na přelomu roku otevře nové dvě výrobní haly, čímž zvýší výrobu až na 35 letadel měsíčně. "Investice si vyžádá 150 až 180 milionů korun," řekl Kočař.
Firma se chce v budoucnu stát hlavním dodavatelem v kategorii malých sportovních letadel, letadel kategorie LSA a letadel kategorie UL na světový trh.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
