"Zásadně s ním ale nesouhlasíme a dnes jsme se proti verdiktu u rady odvolali. Považujeme rozhodnutí za absurdní. Dvěma herečkám je aktuálně 27 a 28 let, jsou to mladé dospělé ženy. Oblečení ani make-up je nijak neomlazují," dodal. Fakt, že je reklama hravá, herečky se v ní věnují adrenalinové zábavě a pijí nápoj s medvídky podle Petráška nestačí, aby byly vnímány mladší 25 let. Navíc spoty vždy běžely v hlavním vysílacím čase, který oslovuje celou populaci.
Fernet Stock 8000 byl uveden na trh loni na podzim a hlavní cílovou skupinou jsou lidé od 25 do 35 let. "Rituál pití osmitisícovky s medvídkem ve skleničce si vytvořili sami konzumenti, je to trend přímo z trhu, to jsme my nevymysleli," dodal Petrášek.
Rozhodnutí rady přichází po dvou měsících od televizní premiéry spotu. Nyní ji výrobce dočasně ukončí do doby, než bude znát konečnou odpověď rady na protiargumenty. Spot bude dočasně k dispozici pouze na internetových stránkách www.fs8000.cz.
Stock se podle ředitele vždy usiluje o to, aby jeho reklamní i ostatní aktivity byly v souladu s platnými zákony. Je členem Fóra zodpovědných výrobců lihovin, vázán přísným etickým kodexem.
Spot je z dílny reklamní agentury Sabotage Františka Bumbálka. Režíroval ho Wayne Halloway, který stál například u globální kampaně Adidasu. Hudbu složil Mirek Chyška z J.A.R., zpívá Dan Bárta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
