Kolem tratě na letiště, takzvaného AirConu, je však mnoho nevyřešených otázek. Memorandum například neřeší způsob financování výstavby a provozu. Podle ministra dopravy Aleše Řebíčka je hned několik možností. Jednou z nich je projekt PPP, tedy partnerství veřejného a soukromého sektoru, kdy by výstavbu financovala soukromá firma.
PPP podle ministra připadá v úvahu především pro část tratě z letiště do Prahy, výstavbu úseku do Kladna bude pravděpodobně financovat. stát. "V případě PPP bychom chtěli, aby to byl i provozovatel těch vlaků, a nikoliv pouze stavební firma," řekl Řebíček. Vedle soukromých firem však může být zdrojem peněz i fond dopravy, krajské rozpočty nebo výnos z privatizace letiště.
O nové rychlodráze se mluví již dlouhá léta, protože Praha stále nemá vyhovující spojení centra města s letištěm. Situaci má vyřešit právě AirCon a také připravované prodloužení trasy metra A.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
