"Od založení pobočky Googlu v České republice je toto nejdůležitější akce," řekla obchodní ředitelka českého Googlu Taťána le Moigne. Podle ní 80 procent všech informací obsahuje nějaký geografický odkaz a polovina všech internetových dotazů směřuje ke konkrétnímu místu.
Mapy jsou interaktivní, takže čeští uživatelé je mohou doplňovat, případně si vytvářet mapy vlastní. Mapová služba obsahuje adresáře firem, kde je uvedena například otevírací doba, fotografie nebo jídelníček restaurace. Součástí vyhledávání jsou i recenze a doporučení. Každý podnikatel má možnost si zdarma do mapy přidat svou vlastní firmu.
Vyhledávání v mapách patří k nejpoužívanějším internetovým službám. Na internetových mapách je možné například plánovat trasu, zamluvit hotel nebo najít turisticky nejoblíbenější místa. Fotografická verze umožňuje také například prohlédnout si vlastní město či přímo dům z ptačí perspektivy.
Na poli map i dalších služeb svádějí vyhledávače tuhý konkurenční boj. Google je ve většině zemí světa i v Evropě jedničkou. Česká republika dosud patří mezi čtyři země, kde v oblíbenosti vede domácí vyhledávač. V ČR jím je Seznam.cz.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
