Podle mluvčího Vodafonu Filipa Hrubého přišel dopravní podnik před týdnem s požadavkem na dvěstěkrát vyšší nájemné za umístění síťové infrastruktury, než platí operátoři nyní. Roční cena se v současnosti podle informací ČTK pohybuje kolem 94.000 Kč bez DPH, což je podle nedávného vnitřního auditu DP málo. Zvýšení nájemného má být podmínkou, bez jejíhož splnění dopravce neumožní stanice Střížkov, Prosek a Letňany na trase C pokrýt.
"Nepružnost dopravního podniku zvyšuje riziko, že si cestující v nových stanicích z mobilu nezavolají, ani si nekoupí SMS jízdenku," řekla ČTK mluvčí T-Mobile Martina Kemrová.
Operátoři připouštějí, že současné nájemné je nízké a chtějí o jeho úpravě jednat, požadavek dopravního podniku ale považují za nepřijatelný nátlak. Jednání v současnosti stále probíhají.
"S podmínkou dvousetnásobného zvýšení nájmu přišel dopravní podnik před pár dny, ačkoliv se společně snažíme dohodnout již od podzimu," dodal mluvčí Telefóniky Martin Žabka.
Operátoři při pokrývání stanic metra postupují společně. Dovolat se z mobilu je v podzemní dráze možné od roku 2001.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
