Nejprodávanější značkou mezi novými osobními vozy byla Škoda s 15.127 auty, což představuje meziroční pokles o 3,3 procenta. Ten však vyrovnal nárůst v kategorii lehkých užitkových vozů, kde prodeje firmy vzrostly o 38,6 procenta na 5385 aut. Celkově tak Škoda v obou kategoriích prodala téměř o tisíc vozů více.
Mezi osobními vozy následoval na druhém místě Ford, který zvýšil odbyt o 60 procent na 3249 aut, a třetí skončil Renault s 2907 prodanými auty. V kategorii lehkých užitkových aut za Škodou skončil Volkswagen s desetiprocentním nárůstem na 2244 prodaných vozů. Třetí byl Ford, kterému prodej klesl o dvě procenta na 1925 vozů.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
