Nejvyšších tržeb - 42 miliard korun - dosáhly společnosti Ahold a Tesco. Na třetím místě se s téměř 40 miliardami korun umístil řetězec Makro. Největší růst tržeb zaznamenala společnost Tesco následovaná firmami Billa, Kaufland a Ahold.
Nejnovějším trendem je podle Zdeňka Skály ze společnosti Incoma Research příklon kupujících k malým prodejnám. Roste obliba specializovaných prodejen, některé řetězce také začínají provozovat prodejny večerkového formátu.
Do roku 2010 má se má podle průzkumu snížit podíl nezávislých prodejen. Naopak růst mají diskonty, jejich podíl by se měl zvýšit ze současných 13 na 17 procent.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
