"Počáteční zpomalení trhu, které se projevilo ve čtvrtém čtvrtletí roku 2007, pokračovalo dle našeho předpokladu i v prvním čtvrtletí 2008," uvedl generální ředitel skupiny AAA Auto Anthony James Denny. Domácí trh podobně jako ostatní země, kde skupina působí, se podle něj vyznačuje klesající poptávkou. Za to mohou vysoké ceny ropy, rostoucí inflace a nejisté ekonomické podmínky, uvedl Denny s tím, že v zemi zároveň roste dovoz levných ojetých vozidel nízké kvality.
"To v kombinaci se skutečností, že první čtvrtletí roku patří k sezonně nejslabším, mělo za následek pokles tržeb skupiny o čtyři procenta pod úroveň tržeb posledního čtvrtletí roku 2007. Během prvního čtvrtletí jsme také zavedli nápravná opatření, jež pro společnost znamenala zásadní zeštíhlování a reorganizaci s významným snižováním počtu zaměstnanců," dodal šéf AAA Auto.
V prvním čtvrtletí firma prodala 18.789 vozidel, tedy o 6,2 procenta více než ve stejném období 2007.
Společnost do konce prvního čtvrtletí propustila 483 zaměstnanců z celkového počtu 3834. Jejich cílový počet pro druhou polovinu roku stanovila na 2500 pracovníků. Firma zároveň snížila počet vozidel na skladě z 9000 na konci roku na současných 7000 vozidel. Ve druhé polovině roku jich chce mít 6500.
AAA Auto v současnosti provozuje 44 poboček v pěti zemích. Loni firma prodala 80.000 aut. Majoritním vlastníkem s podílem 74 procent je Denny.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
