Oneworld Alliance je sdružením skupiny "klasických" aerolinií, jako je British Airways a Cathay Pacific. Takovéto společnosti se podle McCullocha budou zase muset přizpůsobit nízkonákladovým rivalům a snižovat výdaje. Placení za jídlo nebo za zavazadla se tak stane v celém odvětví běžnou praxí.
"Aerolinie budou muset najít způsoby, jak zaplatit pohonné hmoty, anebo budou muset snižovat jiné podnikatelské výdaje," řekl. "Můj odhad je, že cena letenek musí vzrůst na realistickou úroveň. Je totiž určitá hranice toho, co můžete snižovat," doplnil.
Dálkové letecké společnosti vzhledem k rostoucím cenám ropy zvyšují stále více příplatky na pohonné hmoty. Nízkonákladové společnosti zase zavádějí stále nové poplatky - kromě poplatku za jídlo, který byl na jejich palubách od začátku, je to nyní poplatek za zavazadlo a nově i poplatky za registraci u přepážek na letišti. Podle nedávné analýzy deníku Financial Times mají za nynější situace v obou segmentech trhu naději přežít jen finančně silné aerolinie s nejmodernějšími, a tedy nejúspornějšími letadly.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
