SAP vybíral hlavně podle ekonomických výsledků. Mladoboleslavská Škodovka má na tržbách firem ze sdružení zhruba 30procentní podíl a podle tržeb je tuzemským lídrem. Následuje kolínská automobilka TPCA s podílem osm procent.
Tržby rostly nejvíce společnostem Bentler, Continental Automotive a Kovohutě Příbram nástupnická.
Členské firmy sdružení reprezentují přes 90 procent českého automobilového průmyslu.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
