Firma chce pod novou značkou prodávat ojetá auta do dvou let stáří, o která je s rostoucí životní úrovní Čechů stále větší zájem. Další pobočku by měla firma otevřít v Brně, v příštím roce pak také na Slovensku a v Maďarsku. Pro levné vozy již firma provozuje značku auto diskont.
Kvůli neefektivnosti musela naopak firma na jaře zavřít dvě centra v Maďarsku a jedno v Polsku a do budoucna nevyloučila uzavření dalších center, pokud nebudou v zisku. Celkem AAA Auto provozovala na konci 1. čtvrtletí 47 poboček v pěti zemích.
V prvním čtvrtletí skupina hospodařila se ztrátou 5,3 milionu eur (přes 132 milionů Kč) proti zisku kolem 12 milionů Kč ve stejném období loni. Ve srovnání s posledním čtvrtletím loňského roku ale AAA zmírnila propad o 42 procent.
Firma loni na podzim vstoupila na pražskou a budapešťskou burzu. Cena jejích akcí se propadla z počátečních 55 Kč na současných zhruba 23 korun.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
