Na Student Agency si u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) stěžovala konkurence. Chováním brněnské firmy se ÚOHS zabýval už loni. Zjišťoval, zda společnost nezneužívala své dominance, když nabízela některé jízdenky za podnákladové ceny, například i za korunu. Porušení zákona ale nakonec nezjistil.
V minulosti sama Student Agency bojovala s nekalou konkurencí. Antimonopolní úřad už se zabýval sporem firmy s ČSAD Liberec. Severočeská firma neumožňovala žlutým autobusům zajíždět na nádraží, Student Agency to svým zákazníkům už tehdy kompenzovala jízdenkami za korunu.
Skupina kolem Student Agency, jejímž majitelem je podnikatel Radim Jančura, loni meziročně zvýšila tržby o 30 procent na 3,4 miliardy korun. Letos chce skupina dosáhnout obratu přes čtyři miliardy.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
