Microsoft chce posílit svoji pozici v internetovém vyhledávání, aby dohnal náskok společností Google a Yahoo a stal se velmocí v internetové reklamě. Proto se Microsoft letos pokusil převzít Yahoo za 47,5 miliardy dolarů, ale nezdařilo se mu to, napsala agentura Reuters.
Podle průzkumové agentury comScore měl Microsoft na evropském trhu internetového vyhledávání v březnu podíl 1,9 procenta. Mezi provozovateli vyhledávačů byl pátý.
Minulý měsíc spustil Microsoft novou službu, díky níž spotřebitelé získají až třicetiprocentní slevu při koupi výrobků, které naleznou prostřednictvím Live Search.
Jako další krok na podporu svého webového vyhledávače uzavřel Microsoft dohodu se společností Hewlett-Packard. Díky ní se jeho Live Search stane standardním příslušenstvím osobních počítačů HP prodávaných ve Spojených státech a Kanadě.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
