Jak uvedli před parlamentní komisí zástupci odborové organizace personálu, na terminálu se denně v průměru ztratí 932 kusů zavazadel. To znamená, že ztráta hrozí každému 12. cestujícímu využívajícímu terminál pět. Pravděpodobnost ztráty zavazadla je v této moderní budově za více než čtyři miliardy liber stále větší než ve starších terminálech, z nichž některé jsou nyní v rekonstrukci.
Po březnovém otevření terminálu nastal takový chaos, že muselo být zrušeno více než 250 pravidelných letů společnosti British Airways, která terminál využívá jako jediná. Během několika následujících týdnů se ztratilo na 28.000 zavazadel.
Příčinou toho jsou prý potíže s novým systémem, který zavazadla přepravuje, a pak také to, že zaměstnanci nebyli dostatečně vyškoleni.
V dubnu, po katastrofickém zahájení provozu, vozila firma, které British Airways svěřily péči o zavazadla, kufry nákladními vozy z Londýna do skladu v Miláně, kde byly tříděny a pak dopraveny cestujícím. Dnes už zůstávají zavazadla v Londýně, ale ztrácejí se nadále.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
