Na trzích východní Evropy zaznamenala Škoda Auto nárůst prodeje o 40,1 procenta, její vozy koupilo 63.684 lidí. Největší podíl na tom má Rusko, kde si novou škodovku koupilo 23.950 zákazníků, což je meziroční nárůst 83,7 procenta. Na Ukrajině prodala automobilka 15.964 aut, o 51,2 procenta více než loni.
V západní Evropě prodala Škoda 177.101 vozů, loni to bylo za stejné období o 2,1 procenta méně. Podle Černého představuje nyní boleslavská automobilka 2,27 procenta západoevropského trhu s auty. V Německu, kde bylo během prvního pololetí registrováno 64.589 škodovek, je druhou nejsilnější importovanou značkou.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
